Reklama
Przeszukaj serwis SEiRP Rzeszów
Biuletyn Informacyjny SEiRP

Bernard, Jan, Sabin, Samuel, Samuela,
Sieciech, Szwieciech, Świeciech,
Sobiesław

Do końca roku zostało 134 dni.
Zodiak: Lew

Artykuły archiwalne 2013

Nawiązanie współpracy Podkarpackiego SEiRP z organizacją emerycką Ukrainy

Tekst: Powiększ / Pomniejsz

Prezes Zarządu Wojewódzkiego SEiRP w Rzeszowie Wiktor Kowal korzystając z pobytu na Święcie Policji w Jaśle nawiązał kontakt z Przewodniczącym Lwowskiej Okręgowej Organizacji Asocjacji Weteranów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Ukrainy Jarosławem Junakiem.

Obydwaj prezesi organizacji emeryckich milicji i policji podpisali deklarację intencyjną, która stanowić będzie podstawę do zawarcia w przyszłości umowy o współpracy pomiędzy Zarządem Wojewódzkim Stowarzyszenia Emerytów i Rencistów Policji a bratnią emerycką organizacją milicyjną Obwodu Lwowskiego.

medal_prezes_kowal_male

Przewodniczący Jarosław Junak wręczył Prezesowi ZW Stowarzyszenia medal jubileuszowy wydany z okazji 20 - lecia istnienia organizacji emeryckiej na Ukrainie.

Wycieczka do Sanoka i Troi Podkarpackiej

Tekst: Powiększ / Pomniejsz

Zarząd Koła SEiRP w Rzeszowie informuje, że w dniu 08 września 2013 roku organizuje jednodniowa wycieczkę do Sanoka i Troi Podkarpackiej w Trzcinicy.

Koszt wycieczki od osoby 20 zł. Wyżywienie we własnym zakresie. Wyjazd z pod budynku KWP Rzeszów o godz. 6.30 rano.

Prezes Koła nr1 SEiRP w Rzeszowie

Jadwiga Michalczyk

Certyfikat Akredytacyjny dla ZOZ MSW w Rzeszowie

Tekst: Powiększ / Pomniejsz

W dniu 05 września 2013 roku odbyła się uroczystość wręczenia Samodzielnemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Rzeszowie Certyfikatu Akredytacyjnego przyznanego tej jednostce służby zdrowia przez Ministra Zdrowia.

Miejscem uroczystości była Aula Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Na zaproszenie Dyrektora tej jednostki służby zdrowia w uroczystości wziął udział Prezes Zarządu Wojewódzkiego Stowarzyszenia Emerytów i Rencistów Policyjnych Wiktor Kowal, który w imieniu Prezydium ZW przekazał na ręce Dyrektora list gratulacyjny o następującej treści:

dyplom_szpital_male

Wspomnienia z wycieczki do Częstochowy

Tekst: Powiększ / Pomniejsz

Wspomnienia z wycieczki zorganizowanej przez Zarząd Koła SEiRP w Rzeszowie, która odbyła się w dniach 21.06 - 23.06.2013 r.

Z Rzeszowa wyjechaliśmy wcześnie rano by cały dzień poświęcić na zwiedzanie Częstochowy i Klasztoru na Jasnej Górze. Po południu dotarliśmy do Ojcowa, do Domu Wypoczynkowego "ZOŚKA" gdzie mieliśmy zorganizowany nocleg.
Drugi dzień spędziliśmy w Piaskowej Skale, gdzie grupy rekonstrukcyjne przygotowywały się do pokazów. Zachwyciły nas stroje z ubiegłych wieków. Urzekł nas odrestaurowany zamek i ogrody zamkowe. Następnie pojechaliśmy do Ogrodzieńca . Tam zwiedzaliśmy komnaty zamkowe z wystrojem pięknych mebli z drzewa inkrustowanego. Zachwyciły nas też ogrody, w których znajdowały się zrekonstruowane makiety zamków z tego terenu.
Wieczorem gospodarz "ZOŚKI" zorganizował nam grill z karkówką, kiełbasą, piwem i oczywiście z tańcami. Trzeciego dnia po śniadaniu pożegnaliśmy Ojców i naszego gospodarza. W drodze do Rzeszowa zwiedziliśmy Klasztor Ojców Bernardynów z XI wieku. Podziwialiśmy piękny dziedziniec, fragmenty murów obronnych, zabytkową studnię. Wieczorem wróciliśmy do domu.

czestochowa_02_male

czestochowa_03_male

Tekst i zdjęcia: Jadwiga Michalczyk

Wycieczka do Troi Podkarpackiej

Tekst: Powiększ / Pomniejsz

W dniu 08.09.2013 r. Zarząd Koła SEiRP w Rzeszowie zorganizował jednodniową wycieczkę do Sanoka i Trzcinicy.
W Sanoku zwiedzaliśmy Rynek - pięknie odnowiony. Bardzo nam sie podobał Ratusz a przy nim postać Beksińskiego. Przywitaliśmy się również z Wojakiem Szwejkiem. Następnie zwiedzaliśmy Skansen z Miasteczkiem Galicyjskim. Pięknie zrekonstruowane budynki szewca, krawca, apteki czy poczty warto było zobaczyć.
W Trzcinicy w Troi Podkarpackiej odbywały sie pokazy dawnych wojów i ich zmagania. Oglądaliśmy domy z X wieku i Twierdze obronne.
Zadowoleni i pełni wrażeń powróciliśmy do domu.